דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


העולם הוירטואלי לילדים מוגובי יוצא לראשונה מגבולות האינטרנט לנקודות המכירה 

מאת    [ 02/11/2011 ]

מילים במאמר: 389   [ נצפה 4370 פעמים ]

אתר הילדים המצליח בישראל מוגובי ממשפחת וואלה!  (www.mogobe.walla.co.il) הכריז על מהלך ראשון בסידרת מהלכים מתוכננים, אשר נועדו לתרגם את הפופולאריות שלו בזירה הוירטואלית אל עבר העולם הפיזי. במסגרת זו, אתר מוגובי השיק לראשונה סדרת מדבקות איסוף וקוד פריטים וירטואלים שמבוססות על הדמויות והפריטים של העולם הוירטואלי העשיר שלו, המשווקות ברשתות קמעונאיות, חנויות וקיוסקים ברחבי הארץ.

 

במהלך משולב בין המשחק לנקודות המכירה, מופצות מעטפות עם מדבקות בעלות של 7.5 ש"ח ליחידה, כשבכל מעטפה נמצא קוד שמאפשר לילדים לאמץ חיית מחמד ("בומאג") ומוצרים תומכי גידול לחיה. כל מעטפה כוללת: קוד המקנה פריט וירטואלי,  2 מדבקות צבעוניות של מוגובי ובונוס הפתעה - בגדי דוכס וירטואליים.

בפיתוח חיית המחמד הוירטואלית ובמהלך כולו מוגובי השקיעה למעלה מחצי מיליון שקל.

 

מוגובי הוא עולם וירטואלי המשלב תוכן, פעילויות ומשחקים באמצעות דמות וירטואלית ורשת חברתית מוגנת לילדים. מוגובי נבחר לאתר הילדים המוביל בישראל (אחרי פייסבוק הבינלאומי) בסקר של כלכליסט מינואר 2010. ב- 2011 נבחר, בפעם השנייה ברציפות, לאתר הילדים הבטוח באינטרנט בתחרות ה- WEBI ולאתר המשחקים החברתי הטוב ביותר בתחרות ה- Gameis - האוסקר הישראלי למשחקי מחשב.

 

העולם הוירטואלי של מוגובי זוכה להצלחה גדולה בקרב ילדי ישראל, כאשר בחופשת הקיץ ביקרו באתר כ- 20,000 ילדים מדי יום ו- 270,000 גולשים ייחודיים בחודש.

בחופשת סוכות ביקרו באתר כ- 180,000 ילדים שרובם אף שמרו על מסורת החג ובחרו לבנות סוכה וירטואלית, לקשט אותה ולארח בה חברים.

 

אילה רווח, סמנכ"ל השיווק של מוגובי, אומרת כי זהו צעד ראשון בסידרת פעולות מתוכננות של הוצאת המותג מוגובי לעולם הפיזי באמצעות מוצרי חוויה לילדים. "במסגרת המהלך יוכלו למעלה מחצי מיליון הילדים הרשומים באתר לשחק וליהנות עם הדמויות שהם מכירים מהעולם הוירטואלי, גם בעולם הפיזי". עוד הוסיפה רווח: "אנו שמחים כי המומחיות שנצברה במוגובי בבניית מהלכי תוכן אינרטאקטיביים לילדים, הוכיחה את עצמה ואנו מתכוונים להמשיך ולהתרחב במגוון עולמות נוספים בתקופה הקרובה".

 

 

אודות מוגובי

אתר מוגובי הישראלי הוא עולם וירטואלי לילדים בני 6-12 הושק ביוני 2009 ע"י היוצר והיזם איל שמי. מוגובי הוא עולם וירטואלי ממשפחת וואלה! המשלב משחקים עם פעילויות בתחומי הטבע, חגים, היסטוריה, ערכים ורשת חברתית בסביבה מוגנת בטוחה באינטרנט. באתר יוצרים דמות וירטואלית הנקראת (אווטאר) 'מוגובי' ודרכה מכירים חברים, משחקים במשחקים, משתתפים במשימות והרפתקאות מעשירות תוך הקפדה וחינוך לשמירה על פרטיות. תוכן האתר מתעדכן על בסיס שוטף. האתר בנוי במודלFreeimum   כאשר ניתן לשחק בעולם חינם ונדרש מנוי לקבלת גישה ללא הגבלה לכל פעילויות האתר. כיום מבקרים במוגובי למעלה מ-400,000 גולשים יוניקים בחודש

אתר מוגובי:  www.mogobe.walla.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב